14.04.2016

MANGIR corbasi

Dün kestim bu gün pisirdim minik kare bu kesmeler yani Mangr
iler salcali corbalara cok yakisiyor.Ben 1 kuru sogani cok ince yemeklik dogradim,icine yüz gram kadar kiyma ekledim kavurdum salcayida ekledi onunlada kiymayi kavurdum ve kaynar suy koydum.Kaynamaya cikinca cok az buzluktan yesil mercimek ve mangirlari 1 sarimsak bütün ve 1 dal kereviz dali attm kereviz dalini 10 dakika sonra cikardim icinden ( ben kerevizlerin saplarini yaprakli alarak yikayip kurudukran sonra fermuarli torbaya koyuyorum buzlukta sakliyorum sivi yemeklerimin icine mutlaka atarim cok bekletmeden cikartirim defneyide kisa süre sonra cikartirim yemeklerimde ) fazla aroma yemeklerin tadini bozar hersey kararli olmali yerken bunda birsey var... ama ne??? denmeli... baskin aromalar olmamali yemegin önüne gecmemeli.bir tutamda nane attim kiymali yemeklere mutlak bir tutam nane atarim tabi asla belli olmaz icinde biraz sari erik eksisi ve birazda yagli pulbiber ekledim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder