14.04.2016

Patlican közleme dondurucuya koydum kis hazirligi.

Patlicanlari yikadim kurladim.5,6 yerinden deldim ve firinda kazledim tabi bu közleme .
olmuyor ama biz kendimizi kandirarak közleme diyelim :) yumusayan ve pistigine emin oldugumum zaman cikarip sicakligiyla tam ortadan basini koparmadan kestim basit bir hareketle kasikla siyirdim.incecik kabuklar kaldi cok cabuk oluyor bu sekilde.Bir kaba koydum yanini actim bir süre bekledim tüm suyu buraya birikti suyu süzüp esit olarak fermuarli ve buzluk torbalarina koydum.Fermuarli torbalar cok kullanisli asla sizma ve acilma olmuyor,tekrar kulanila bilinir yikanip iyi kurlaninca bozulma olmuyor.Bu torbalar Almanyada var ,sanirim Türkiyede yanliz kilit torbalar var onlarda cok uygun,bu tarz isler icin.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder