14.04.2016

Mor havuc receli bademli portakalli

Mor havuc receli yaptim kendimce...Cadilar bayrami zamani Almanyada satilan mor havuctan 3 kilo almistim biliyorsunuz 1 kiloyla salgam suyu pakmistim bir miktariylada borani ve salata bozulmadan duruyordu soyup dograyip buzluga koydum 4 taneylede tadimlik recel kaynattim.Havuclari soydum yuvarlak halka dogradim ince uctan kalin bölüme kadar kalin yere gelincede ikiye kesip dogradim tencereye koydum yaklasik her zaman oldugu gibi % 20 eksik seker koydum aklima portakal suyu geldi Türkiye portakalim vardi 1 tanesi yaklasik 300 gr gelen onu SIKTIM ve yaklasik 1 corba kasigi limon suyu ekledim kisik ateste yumusayana kadar pisirdim icine ayiklanmis badem attim ( benim buzlugumda vardi kolay oldu) bir süre daha kaynattim kivam gelince kapadim altini cok ezilecek gibi pisirmedim taneler dagilmadan güzel oldu ama kesinlikle portakal suyu ayri bir rahiya veriyor tavsiye ederim. Gene tadimlik recelim oldu Bizim ev Recel laboratuari olmus durumda :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder