14.04.2016

Üzüm receli

Üzüm receli yaptim. Önceden kus üzümüyle yapardim.bu sefer kirmizi sert cekirdeksiz kirmizi üzümle yaptim.rengi kendi az verirdi ama ben önlemimi aldim daha önce kaynttigim mürver pekmezinden 3 kasik ekledim ,iyikide koymusum hem rengi hemde tadi cok nefis oldu.Siz kusburnu yada hibiskus cayi kullana bilirsiniz bir tas sekeri ,1tas,suyla kaynattim yaklasik döertte birini cektirdim icine 2 kasik mürver pekmesi ve bir cimdik limon tuzu attim üzümleri yikayip ekledim kivami gelene kadar kaynattim.Kivami porselen tabaga 1 kasik koyup soguyunca yukardan asagi cekince iki yaka birlesmeyince receliniz olmus demektir.Kaynar kavanoza koyup kapagini siki kapiyoruz.Ben kaynar koydugum icin recellerimi bu gün ayva löjesini zor actim esimde yoktu evde :) bu ne demektir konserve olmus demektir bozulma yasan



maz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder