6.03.2016

Bonfile

Bonfile tas izgara´da yanlizca zeytinyagi ve sivi yagla yagladim bu sekilde marina yaptim aslinda gerek bile yok tavuk etindende cok yumusak ben izgaraya yapismasin diye yagladim tuzlamayi degirmede deniz tuz cektim izgara olan  etleri bi kaba aldim marinadan kalan yagi ekledim ve biarzda tavaya tereyagi koydum cok yakmadan icine kekik ekledim birazdaha tuz cektim bu yagin icine bonfileleri bariri cikardim sicak firinda muhafaza ettim servise sunarken sogumasini istemiyordum yanina sebze firin ve firin mantisi patates yada pilav yerine cocuklar mantiyi terci etti bu firinlanmis mantidir digerinden farkli oluyor meze olarakta yene bilir.Kagit havlular nedir derseniz ocagim kirlenmesin diye pratik oluyor sonradan temizligi kokuda olmuyor cöpe atinca temiz bir ocak cikiyor ortaya.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder