6.03.2016

Düdüklüde Ayva receli

Her ne kadar 60 recel tarifim varsada Sevincle recel yapalim grubum da bizim vaz gecemedigimiz en sevdiklerimizin icindedir Ayva receli bunu gecen yil ögrenmis yapmistim beni bilen bilir kimsenin tarifine sahip cikmam Aklin yolu birdirde tarifler cakisir o baska bir sey esinlemme falanda olur bu tarifi bende baskasinin anlatimindan okumustum görüntü yoktu bir sayfada sohbet sirasinda aklima yazdim ve yaptim.Bundan sonrada bu sekilde yapacagim.Bu tarifte bol cekirdekliydi onlarifda kullandim ölcü dogranmis olarak 1200 gr ayva ve 1 kilo seker gene yarim bardak su bir cimdik limon tuzu 15 dakika kaynadiktan sonra acip biraz daha cektirdim koyu kivam sevdigimiz icin.Benim tavsiyem icine karanfil atmayin ayvanin tadini alarak yiyin ayrica diger ayva tariflerim icinde Sevincle recel yapalimmiya üye olabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder