6.03.2016

Elmali Kek vanilye soslu

Elmali kek vanilya soslu
Carcabuk kalmis elmalari soydum gelisi güzel dogradim bu arada firini 170 dereceye ayarladim.2 yumurta 1 cay bardagi sivi yag,1 cay bardagi süt,1 kücük su bardagila 1,5 seker 1 vanilya ,1 kabartma tozu ,bir kac damla limon yagi hepsini tel cirpicila cirptim biraz kati hamur oldu ben öyle yaptim kek olmasini istedim.Cember kaliba yagli kagit koydum cemberi kitledim fazlalik kagitlari kestim yani kagit arada SIKISTI biratda kagidi yagladim yine.Hamuru kuydum kaliba üstüne bol tarcin serptim elmalari dizdim elmalerin üstüne bol seker serptim verdim firina hepsi temizlikte dahil 5 dakikami oldu zaten tek kap kullandim Birde tel  cirpici  sonuc göründügü gibi neden benim kek lerim iyi oluyor hep söylüyorum ben sekeri yumurtayi onu bunu ayri cipmam kabartma tozunuda önden koyarim sonuc cok iyi olur basit ugrastirmadan cayin kahvenin yanina carcabuk olan bir kek.Yaninada ister hazir satilani alin Türkiyede varmi bilmem yada Vanilyali pudig tozunu biraz sulu pisirin soguyana kadar devamli gidip gelip karistirin yada üstüne bir strec  koyun yani sosun üstüne hava almayinca kaymak tutmaz .Buna visnede güzel olur.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder