1.04.2016

Biber Dolmasi fistikli ,üzümlü

Zeytinyagli Biber dolmasi ♥ 4 büyük sogani suyu cikmadan rondadan gecirdim 1 cay bardagi zeytinyagla yumusayincaya kadar kavurdum ben 10 tane biber kullandim tencerede yansima var sanirim :) her biber icin 1.5 corba kasigi yikanmis süzülmüs pirinci ekledim ( Baldo ) ve fistigi ekledim kavurma islemi bitince kus üzümünü ve sirasiyla tuzunu 2 tane kesme sekerini karabiber bol kuru nanesini ve 1 cay kasigi tarcinini ekledim yaklasik yari pismesi icin sicaksu koydum ve demlendirdim ici.En son yarim cay bardagi kadar daha zeytinyagi koydum ve bir tatli kasigi ile doldurdum üsten az bir bosluk biraktim.Sicak su ve salataya gezdirir gibi biraz daha yag ekledim minicik tuz ilavesiyle kapagi acik kaynamaya cikinca pilav ayarinda demlendirerek pisirdim kapagi kapali olarak.Dereotuda dograna bilinir cok yakisir.Ben bazen koyarim bazen koymam yaz dolmasina genelde koyarim.kuru nanesi bol olmali asil tadi o veriyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder