1.04.2016

Düdüklüde Armut receli. merverli ve yildiz anasonlu

Gene yaptim oldu :) Düdüklüde armut receli yaptim kisa zamanda kivamli olmasi icin .ikiside oldu...3 büyük armut dograndi iki kasik dolusu buzluktan mürver ve 1 tane 
yildiz anason, yaklasik agirligina yakin seker koydum düdüklüde yüksek ateste sekerini erittim 1 kasik su koyunca seker hemen eriyor düdüklümün kapagini kapadim ve düdüklü kaynamaya cikinca isiyi ortaya aldim ve 15 dakika sonra kapattim.Rengini mürver verdi tatda verdi tabi.Yildiz anason bu tür recellere cok yakisiyor isteyen 2 karanfilde koyabilir oda yakisir...Ev ekmegi ve marscaspone cok lezzetli oldu...Ben Armut recelini daha önce kusburnu cayi ile ve minik portakal kabugu dogruyarak yapmistim portakal kabugu cok yakisiyor armut receline...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder