7.04.2016

Kizimi evden ugurlarken misafir ikrami 2013 Mayis

 Hic unutmam herkes kendinle ugrasirken , ben evimi misafir ikramliklarimi tek basima hazirladim büyük bir zevkle sabah evimi topladik esimle beraber  yardim kabul etmedik disardan . Mutfaga iceceklerle büfe actim uzaktan gelen olursa atistirsin diye cok ta makbule gecti uzaktan gelin cikarmaya gelenler yediler ayakta.Tabi kendimizide süsledik 1 hafta öncede takilarima  kadar hazirlanmis kiyafetimi, kendi tek gittigim mahalle kuaförümden geldikten sonra makyajimi yapip esimide giydirdikten sonra ev yavas yavas dolmaya basladi Gelin de kuaförden gelince kapiyi acinca onu o Gelinlik  güzellik icinde görünce makyajim bozulsada :'(  Sonrada korna sesi  ve Davul zurnayi   duyunca kendimi odama kapadim ne makyaj kaldi ne sac. Gece bitene kadar cok tazelendi zaten makyajim.Allah her aileye böyle güzellikler nasip etsin insallah Cümlemizin evlatlari yuvasinda cok mutlu olsun insallah :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder