23.03.2016

inci receli

incir Receli gene teredüt ettiklerimdendi tadi fazlami olur diye... asla olmuyor kesinlikle denemekk icin yaptim nefis bir recel oldu tabi icine cevizde girince harika oldu... Kuru incir ve ceviz kardesligi smile ifade simgesi ben 1 kase incirle yaptim önce 1 tencereye 1.5 cay bardagi seker ayni ölcüyle su ile önden serbet kaynattim... biraz seker eridi bir iki tasim kaynadiktan sonra kaynar suya koyup minik dogradigim incirleri icine koydum bir cimdikde limon tuzu attim kivami gelene kadar kisik ateste kaynattim indirmeden iri kestigim ceviz ekledim kisa bir süre sonra kapadim...Ilik halide cok güzeldi Bu arada recelin icine 3 tane tadimlik incir den incir tatlisi yaptim bu arada en kücük tenceremde kaynattim tam bir kase recel oldu...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder