23.03.2016

Muz Receli

Muz Recelini benim yemek grubumada paylasmislardi ben tarifinide okumadim cünkü recel olarak pek olucagini düsünmedim.Bu gün sabah mutfakta muzlara baktim onlarda bana tabi nasil yapaycagimi tamini olarak düsündüm mutlaka serbete konmaliydi dagilmasin diye.Önce orta boy 1 bardak seker ayni bardakla 1 bardak su koydum serbet yari ya kadar cekince 2 tane muzu dilimledim serbete 1 fiske zerdecal koydum ve muzlari tek,tek serbete attim yoksa yapisiyor muz hemen yumusuyor kivami koyulasincaya kadar kaynattimkaristirmadn pisme islemi tamamlaninca kenara aldim kefi olmuyor biraz soguyup dinlenince icine 4 damla Muz yagi koydum (Muz yagi olmali aroma cok güzel oluyor)Muz yagini aktardan aldim hatta yoktu ismarlamistim muz likörü icin almistim kismet receleymis.Bu aromatik yaglari ben yerleri silerkende bir kac damla icine koyarim agir kokulu temizlik ilaclarindan daha iyi oluyor tavsiye ederim... Recelim gercekten güzel oldu demin Gelinime denetlettim o her seyi cok begenmez :) cok begendi bende begendim ölcüler bu siz daha fazla arttira bilirsiniz bu arada zerdecalin kokusu hic hissedilmiyor rengide cok güzel oldu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder