25.03.2016

Muzlu kekli muhallebi

Yil basinda genelde kabak tatlisi yada hamur tatlisi yapardim...Her ikisinide yakinda yedigimiz icin hafif bir muhallebi yaptim hem kekli hem muzlu cikolatali muhallebi aksamda arda kaln hazir kakaolu keki ufalap uygun bardaklara koydum ( Zamaninda bu bardaklarda Tiramisu satin almistim sirf bardaklari icin )üstünede dilimledigim muzlari koydum pisirdigim cikolatali muhallebiyi sicak olark bordaklara pay ettim soguyunca üstlerine kuvertür cikolata rendeledim ve sekerlemeli kiraz koydum pasta icin olanlardan...Hafif lezzetli -Cikolatali muhallebi♥ 6 su bardagi süt 1 su bardagi toz seker 4 parca kuvertüre.
cikolata, 2 corba kasigi kakao, 2 corba kasigi nisasta 4 corba kasigi un,1 paket .
vanilya,cikolata kakao ve vanilya haric tüm malzeme kisik ateste kivami koyulasincaya 
kadar pisiyor tencereyi bir kenara alip yüksek ayarda blendirla köpürtdürüyorsunuz,icine kakao yu biraz sütle karistirip ekliyoruz ,vanilyagida ekliyoruz ,
cikolatayi da son olarak bir tasim daha kaynatip tekrardan blandirla köpürttürüyorsunuz 8 kisiliktir




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder