25.03.2016

Tavuk dolmasi

Klasik aile usuli ic pilav yaptim kus üzümlü fistikli tarcinli Ben sogan koymam .Bir miktar cam fistigini zeytinyagda kavurdum 1 orta boy piric yikanip fistikla kavruldum üzümü yikayip ekledim karabiber tuz tarcin koydum ve 1 bardakta su ekledim denlendirdim tavuklarimin icini disini yarim limonla ve limon suyu ile ovdum demlennen harca cok az daha su ve zeytinyagi ilave ederek tavuklarin icine doldurdum bu sefer kurdanla tutturdum gerisini kesmemek gerekiyor gerisini ice sokup yukardan asagiya kurdani iki kere diker gibi sapladim ,birer tanede yanlardan ice dogru batrdim.Tavuk tozunu etim üstünede bir miktar zeytinyagi döküp elimle arka önünü tavuk baharatina yedirdim 150 derecede isitmadan firina koydum yaklasik 3 saat üstü acik pisirdim 3 kere ara, ara cikarip bir firca ile akan yagini yagini üstlerine sürdüm cok iyi pismis gevrek lezzzetli bir Tavuk dolmasi oldu ...Yanliz tavugum iyi bir yerden alinmistir bayagida üstünde kalanlari temizledim cok lezzetliydi kisa zamanda gene yapilacaktir kesinlikle :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder