2.04.2016

Ajvarli semizotlu peynirli gözleme

Sabahlari Türkiyede kendime yarim yufkadan bu tarz gözlemeler yaptip cesit, cesit. Onlardan bir tanesi bu kendi yaptigim ajvar( tarifi sayfada var ) alta ajvar sürüp biraz lor ve semiz otu yapraklari ilavesiyle dört taraftan kapatip ortadan kesip seramik tavam da pisirdim pistikten sonra biraz tereyagi sürdüm.Bana yarim yufka yetiyordu yani yetmiyordu da yetermis gibi yapiyordum :) Önemli bir Not !!! Ben cok yesillik sevdigim icin evimde her zaman yesilligim oluyor ve hic bozulmadan 2 hafta Kadar kullana biliyorum.Meselah.Cam litrelik kavanozlarimin icinde semiz otum,rokam,terem,maydonozum,ve dereotum yikanmis iyi bir sekilde kuruduktan sonra kavanozun icine koyuyorum ve haftalarca yani aslinda bitene kadar kaliyor asla bozulmuyor en az 15 ,20 gün kaliyor.Almanyada´da aynisini yaparim.her zaman benim Türkiyede evimde semiz otum olur corbalara salatalara sabah kahvaltida kullaniyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder