11.04.2016

Buda soguk suyla yapilan tursum önceden böyle yapiyordum simdi kaynar suyla yapiyorum ama ölcü aynidir

tursu suyu hazirlamasi ;1 litre iyi su 2 corba kasigi deniz tuzu,1 cay bardagi sirke ben kendi yapptigim sirkemi kullandim bir cay kasigida limon tuzu.Bu ölcüyü hazirlayin bunu bir kac misli yapa bilirsiniz. 2,5 litrelik bir kavanoza önce suyunu koyarim sonra sebzeleri atarim daha rahat sikisiyorlar su tasa bilir yada az gele bilir tekrar hazirlayin ayni ölcüde olsun tursu suyu orani .lavabonun icinde yapin bu islemiki mutfakginiz temiz kalsin ben öyle yapiyorum agzina kadarda tursu suyunu koyup sikica kapayip lavabo da kavanozumu yikayip mis gibi kilere kaldiriyorum tabiki sarmisak ayarini siz yapiyorsunuz ben nohut koymam zaten yeterli eksiyor. iyi bir tursu 10 haftada anca kendini ceker tadi gelir...fasulye tursusunuda fasulyeleri yikayip kaynayan suda cok az sokliyacak kadar haslarim bol soguk suya alir ayni islemi fasulyelerdede yapiyorum fasulyelerin baslarini almayin yanliz tavsiye etmem, Dedigim gibi sarmisak orani istege bagli kimi cok koyar kimisi fazla sevmez.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder