11.04.2016

yulaf,kizil bugday,bugday,dari,arpa alti cesit karisik Ayranli corba

Ayranli 6 cesit bugday corbasi♥ yulaf,kizil bugday,bugday,dari,arpa alti cesit karisik satilan hububat karisimini aksamdan islatip ertesi gün düdüklüde pisiriyorum.soguduktan bölüp posetliyip buzlugumda daha sonra kullanmak icin kullaniyorum.kaynayan suya buzluktan cikardigim mis bugdaylayi cikartip yarimsaat kadar daha pisiriyorum piserken icine taze nane dogruyorum diger tarafta bir kase yogurt bir kasik un ve 1yumurtayi karistirip corbanin suyundanda eklenip yavas, yavas corbaya ilave edilir bir iki tasim kaynayinca alti kapanir.Meyaneside tereyagi ve zeytinyagina kuru nane ilave edilir fazla yakmadan corbaya dökülür...ben ayranli corbayi cok sesitli yaparim icine taze nane haricinde semiz otu,pazi.ispanak,hardal otu gibi buldugum otlarida dograrim az miktarda olmasina dikkat ederim hic bir malzeme bir birinin önüne gecmemelidir 
smile ifade simgesi















smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder