11.04.2016

Buzlukta limon ve portakal suyu

Sicaklarin bastirdigi bu günlerde, maden suyumuz ve suyumuzun icine atabile bilecegimiz pratik ve lezzetli nefis buz parcalari♥♥♥ Limon ve portakal suyunun buzlukta saklanma sekli♥ bir gün limona cok itiyacim vardi disari cikma olanagim yoktu aklima bir gün buzlukta her seyi sakliyorum limonu siksam konmazmi dedim önce denedim cok hosuma gitti bolca limon ve portakal aldim bu sekilde yaptim yaz ortasinda zeytin yaglilara portakal
suyunu kullaniyorum, kabuklarinida rende yaptim rendenin ince kismiyla bir kasik sekkerle karistirip buzluga dayanikli bir kaba koydum, inanin uzun zamandir tatlilarima kek ve kurabiyelerimde bu portakal rendesini ve limon rendesini kullandim tabi ayri kaplarda sakliyorum.Gecen yaptigim portakal recelimin kabuklarini da ince bir tabaka halinde rendelemistim,sekerle saklamayi unuttum portakal kabuklari buzlukta setrlesti kullanirken zorluk cektim. Mutlaka sekerlemeliyiz buz dolabindada buzlukta sekerli saklamaliyizda. limon suyunuda her alanda pratik kullandim en cok corbalar ve salatalarda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder