11.04.2016

Tavuk kagit kebabi

KAGIT KEBABI smile ifade simgesi 3 orto boy tavuk gögüsü,1 kücük pirasa ,1 kücük havuc ,1 büyük hollanda biberi ,2 dis sarmisak,biraz biber salcasi, kirmizi toz biber ,kekik ve tuz biraz zeytinyagi ve tereyagi. Yapilisi ; fotoraflardaki gibi dogruyoruz 3 bölüp yagli kagit da ondan sonrada aluminyum kagida sarip firinda pisiyor zaman veremiyorum 20 dakika gibi olabilir cünkü ben özel bir alette yaptim SILEX de yaptim..
smile ifade simges 3 orta boy tavuk gögüsü,1 kücük pirasa ,1 kücük havuc ,1 büyük hollanda biberi ,2 dis sarmisak,biraz biber salcasi, kirmizi toz biber ,kekik ve tuz biraz zeytinyagi ve tereyagi. Yapilisi ; fotoraflardaki gibi dogruyoruz 3 bölüp yagli kagit da ondan sonrada aluminyum kagida sarip firinda pisiyor zaman veremiyorum 20 dakika gibi olabilir cünkü ben özel bir alette yaptim SILEX de yaptim..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder