11.04.2016

Sekerpare

Sekerpare♥ 150 gr erimis tereyagi,2 yumurta, kucük su bardaginin yarisi seker( bardak icin ölcü albümüne bak) yarim paket kabartma tozu, 13 corba kasigi tepeleme un, kabugu soyulmus badem;Serbeti icin,4 kücük su bardagi seker, 4  su bardagi su karistirmadan kaynamaya cikinca cok kisik ateste yarim saat kaynattim 1 tane karanfil  attim

son indirmeye yakin bir kac damla limon ve bir kac damla sivi yag sekerlenmeyi önlüyor.. benim tepsime 2 tane fazla geldi sikistirdim sekli onun icin yapisik oldu,inanin denemeye deger benim senelerin tarifi akildan yapip Allahtan begenip not aldigim bir tarif cok tarifimi not almadigim icin kaymettim ne yazikki iki corba Kasigi seker konulursa fazladan icinede ne aroma isterseniz koyun sahane kurabiye oluyor ben 1 tane serbetsiz yedim birde serbet ilik sekerparelerde ilik olsun alttan cekince, 2 saat kadar ters cevrilirse üstüde ceker serbeti nefis oluyor istenirse 1,2 kasik irmik konulur.Ben bu hamurdada elimi kirletmedim kasikla karistirip son 13. kasik unla elimi bulastirdim son kasik unla yani toparladim hamuru agir pismeli sekerpareler citir ve sert olmali


















son indirmeye yakin bir kac damla limon ve bir kac damla sivi yag sekerlenmeyi önlüyor.. benim tepsime 2 tane fazla geldi sikistirdim sekli onun icin yapisik oldu,inanin denemeye deger benim senelerin tarifi akildan yapip Allahtan begenip not aldigim bir tarif cok tarifimi not almadigim icin kaymettim ne yazikki iki corba Kasigi seker konulursa fazladan icinede ne aroma isterseniz koyun sahane kurabiye oluyor ben 1 tane serbetsiz yedim birde serbet ilik sekerparelerde ilik olsun alttan cekince, 2 saat kadar ters cevrilirse üstüde ceker serbeti nefis oluyor istenirse 1,2 kasik irmik konulur.Ben bu hamurdada elimi kirletmedim kasikla karistirip son 13. kasik unla elimi bulastirdim son kasik unla yani toparladim hamuru agir pismeli sekerpareler citir ve sert olmali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder