11.04.2016

Buzlukta domates Aslinda ben simdi bütün koyuyorum kaynar suyada yikiyorum kabuklar cabuk soyuluyor buzlu olarak dogruyorum hemen dograniyor artik bütün kabuklu koyuyorum daha lezzetli oluyor oda Kis ve kiler hazirligi bölümünde var

Kis icin buzlukta taze domates♥ iyice yikanan domatesleri altan bir bicakla arti yapiyorom kaynayan suya atiyorum 20 saniye sonra cikartiyoru kabukari kendiliginden soyuluyor,robot dan geciriyor porsiyonluk olarak her bir torbaya bir kepce kadar koyup torbayi yan tutup su damlasi sekli alinca dipten sikica bagliyorum diger uzun kalan kismi makasla kesiyorum su damlasi formunda oluyor siz istediginiz gibi yapin en son eylül ,kasim ayinda koymustum hala var, azaldi ama var bu bir kismiydi tabiki daha fazla yaptim digerleri mutfaktaydi hatta yumurta albumumdeki menemen bu domatesle oldu hemen, hemen her yemeyimede kullaniyorum önceden cikartin buzluktan yada sicak suyun yada mikrodalga da cözdüre bilirsiniz 









smile ifade simgesi









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder