14.03.2016

Isirgan corbasi

Bahar demek (Nisan ayi buralar icin ) ot mevsimi demektir Anadolumuzda oldugu gibi
Hava su ve toprak olan her yerde ot bulmak mümkündür. Ben Almanyada Köpeklerin 
ulasamiyacagi yerlerden eldivenimi giyip minik makasimla cesitli otlar topluyorum onlardan biride isirgandir.Bu gün kahvaltida biraz yumurtali kavurdim birazda yaklasik 3 kisilik kremali yani sütlü corbasini yaptim isirganlari tac kisimlarini kestim yikadim iri dogradim 1 orta boy sogani dogradim ve zeytinyagiyla kavurdumicine 2 tanede sarimsak ekledim dogruyarak 1 kasik un koydum un ilede kavurdum isirganlari ekledim soguk su ve biraz tuz ve dogal cesni koydum kaynamaya cikinca kisik isida yapraklar yumusayana kadar pisirdim Blandirdan gecirdim ve 100 ml krema ekledim normalde bu tarz corbalara süt eklerim biraz suyu fazlaymis onun icin sulu olmasin diye krema ekledim tam kivamda oldu ister kitir ekmekle 1 fincanda ister cavdar ekmekli büyük bir kaseyle gönlünüz nasil isterse...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder