14.03.2016

Tepside kekli Supangele pasta

Tepside yapmin nedeni dolapta daha derli toplu duruyor sunumuda güzel oluyor.Orta boy dikdörtgen borcamin alt tabanina yagli kagit kestim koydum.kek hamuru icin 1 cay bardagi maden suyu,yarim cay bardagi sivi yag,3 corba kasigi yogurt ,yarim paket kabartma tozu,yarim ,paket vanilya,1 corba kasigi kakao,alabildigi kadar un ekledim isitilmis firinda kisa zamanda ince oldugu ivin pisiyor kekin pistigini kürdanla konrol ettim pisen keki sogumaya biraktim ve altan kagidi cikardim. Supangeleye yarim litre süt ,1 corba kasigi nisasta ,2 corba kasigi un, kalan yarim paket vanilya ve corba kasigi kakao ile beraber supangeleyi pisirdim icine yumurta sarisi niyetine ben kuvertire cikolata yada nutella koyuyorum 1 dolu kasik nutellayida ekleyip soguk keki üstüne döktüm kisa sürede donan supangeleyin üstüne kuvertüre cikolata rendeledim bir fincanin icinde mikro dalgada erittigim beyaz cikolataya yikanip kurlanmis cilegi batirip yaklasik bir porsiyonluk aralikla yerlestirdim 8 tane dilime 8 cilek koydum sunumuda güzel oluyor bu sekilde ben gece hayal edip sabah yapanlardanim önce kafamda yapiyorum sonra mutfakta :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder