8.03.2016

Buzluk sucugu



Dün taze kıyma Alınca bir miktarını sucuk yaptım.kıymayı ben devamlı dana 
boyundan çektiriyorum. Kıymada en lezzetli yer boyundur boyun derken tüm gerdan bölgesi. Kıyma yarım kilo kadardı.4 diş sarımsak cok iyi ezilmiş,tuz,yenibahar,karabiber,bol kırmızı toz biber,ve kimyonla cok iyi yoğurdum tavada hemen denedim baharatını biraz daha ekledim hepsinden gene Minicik denedim tam sucuk tadında oldu.Bu sekilde dolapta rahat saklanıyor buzlu tık tık kırılarak kızartılır.Buzluk posetine ince yayilir ve bir bicagin tersiyle bastirilip kücük karacikler olusturulur bunu yapmak buzluykende tik ,tik kirilmasi icin buzlu tavaya konur bu sekilde pisirilirse sonuc iyi olur bir sey daha önemli bir ayrinti lütfen bunu tekrar permuarli yada kilit torbaya koyunki sarimsak kokusu buzluga dagilmasin.Buzlugumuzda mutlaka kilit yada fermuarli torblar kullanmaliyizki posetlerden kokular sizmasin.Cok kisi buzluk kokusundan rahatsizlik duydugunu söyler bende böyle sey olmaz ben kuru yemislerimi bile buzlukta saklarim.Findik ceviz fistik...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder