8.03.2016

Kislik domates Difriz de

Artik bu sekilde koyuyorum cok pratik yikadigim kurladigim domatesleri büyük kilit torbalarla koyuyorum cikartigimda kaynar suya tutuyorum kabugu hemen soyuluyor.Buzlu hali bile kolay dograniyor dmatesin tadi degismeden yaz domatesi tadinda oluyor.Önceden biliyorsunuz kabuklarini sicak suya atarak soyup dogarayip koyuyordum porsiyonluk posetlere hatta bir süzgece dogruyordum suyu süzülüyor o sekide koyuyordum .bu sekliyle yillarca yaptim artik bu hali daha iyi ve kolay ve tadi daha iyi oluyor gecen yilda yari dogranmis yari bu sekilde koydum elim hep buna gitti kullanicagim zaman.Cok kiside bu sekilde yapiyor sanirim.Sivri biberide bütün koyuyorum cikarip muslugun altina tutup bütün kiazrtiyorum bile taze biber gibi oluyor...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder