8.03.2016

Gulas Corbasi

Gulas Çorbası Macaristan'ın meshurlarındandır Avrupa'da cok yerdeyapılır.Yarımkilo doğranmış dana eti 3 ortaboy kıyılmış biraz pembelesmıs soganla kavrulur 1 tane 
kırmızı biber Küp doğranır oda eklenır cok 2 tane bütün sarımsak da eklenir cok az
domates salçası ve yarım corba kasığı tatlı kirmızı toz bıber konur biber kavrulmasın cok ( bu çorbanın yada yemegının özelliği toz kırmızı biberdir ) 1 corba kasigi sirke ve ben birazda knorun aromasından ekledim ve pulbiber koydum suyunu çorbalık olacak kadar koydum etler yumuşayana kadar pisirdim su çekerse ilave edile bilinir 1 tane patates minik küpler halinde dogranir oda ilave edilir patatesler yumusayinca yaklasik 1 kasik un az suyla sulandirilip corba baglanir kirmizi toz biber az gelirde biraz daha ilave edilir tadi o veriyor kaynar olarak servis yapilir ve biz Fransiz bagetle yedik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder