8.03.2016

Pirasa corbasi patatesli

Pirasa sevmeyenlenlerinde cok severek icecegi az sütlü yumusacik tadi olan patatesli 
pirasa corbasi...
1 orta boy pirasanin beyaz kismi 
1 orto boy patates 
1 minik bütün sogan 
2 kasik un 
1 kasik tepeleme tereyagi 
1 cay bardagi süt
tuz ve kendi kuruttugum kereviz yapragi 1 tutam
Yapilisi:
tereyagi eriyince un ilave edilip cevrilir icine yaklasik 750 ml su ilave ettim patatesi ve pirasayi ufak dograyip ekledim ve bir tutam kereviz yapragi tuz ben birazda vegeta koydum bütün sogani attim ve yumusayincaya kadar pisirdim sogani icinden alip sütü ilave ettim bir kac tasimda sütle kaynattim süt koymak istmezseniz krema koya bilirsiniz yarim cay bardagi.Ben bu gün yesil karnibahar hasladim onunda tarifini verecegim bir kepce o karni baharin suyundanda koydum ve kalan suyu buzlukta saklamak üseri posetledim.Inanin lezzeti dahada artti



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder