8.03.2016

Soslu yesil karnibahar

Bu gün sebze agirlikli bir menümüz vardi.
Kis kapida, bizi grip ve soguk alginligi bekliyor beklemesin aman bizim eve girdimi cikisi cok zor oluyor :) diye vitamin agirlikli beslenmek gerek kis sebzelerimiz cok sükür en ucuz sebzelerden ama yerkende lezzetli seyler yiyelim.Bu gün bütün olarak hasladim karnibaharin girecegi kadar tencereye su koyup kaynattim icinede yarim yemek kasigi tereyagi tuz ve bir parca kuru ekmek attim hem kokusunu alsin hemde daha lezzetli haslansin diye.(Sonradan bu suyu dökmeyin ben torbaladim buzluga koydum sebze corbalarina koymak icin gercekten cok lezzetli bir su oldu.) bütün karnibahari yikadim uc kismindan cevirip tencerede hasladim... cabuk hasaniyor biliyorsunuz.Tencereden cikarttim alttinda ufak bir bicak darbesiyle kükünü aldim ve bir kaba cicek, cicek dizdim diger tarafda zeytinyagi limon suyu ve 2 dis sarimsak ezmesi, 1 kepce ilik suyundan tuz ve birazda hardal ile sos yaptim özenle kasik, kasik ciceklerin üstüne döktüm 1 bes dakika sonra sosu süzüp gene ayni sekilde yaptimki karnibahar sosu ceksin diye et yemeklerinin makarnalarin yaninda eslik eder meze olarakta yenir yagi azaltilarak diyet yemegi olarak yenir Yani hem diyet hem misafir sofarlarinda hemde meze olarak :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder