8.03.2016

Kuskonmaz Corbasi

Kuskonmaz corbasini esim sever bizde severiz oda baska sever.Bahar sonunda buzluga koydugum kuskonmazlari kullandim.Bana soruyorlar buzluga her yeyi koyuyorsunuz kullaniyormusunuz diye...tabiki iste mevsiminin disinda bulunmayan bu saglikli sebzeyi bu sekilde kullaniyorum iste.Maltemeler 4 tane büyük beyaz kuskanmaz Almanyada benim yaptigim sekilde buzluklarda var konserveside var ama buzluk hali daha uygun.Tencerede 1 dolu kasik tereyagini erittim 4 yemek kasigi un ekledim unu biraz kavurdum saniyelik bir sekilde olmali bu islem yaklasik 1 litre soguk su koydum tel cirpiciyla karistirdim 4 tane kuskonmazi pul seklinde dogradim onlarida ekledim ve benim sevdigim aromadan koydum bu cesninin, cok ince un olmus hali... siz sevmiyorsaniz koymaya bilirsiz (bunlari kullanmak insani öldürmüyor öyle olsa Almanlar uzun yasamaz :) ) önce bende koyu bir dogalciydim artik biraktim tv kanallarini doldurmak ve insanlari korkutmak icin uzmanlar elinden geleni yapiyorlar inanamayin!!! yaklasik yarim saat kisik atreste pisti telle gene ciptim biraz dagilmasi icin kuskonmanmazlarin ve yarim paket krema ekledim bir kac tasim kaynatim corbam icilmeye hazir ben kendi sevdigim Cin corba, tasimda kendime servis yaptim kizarmis eklemekte cok yakisiyor ben öyle seviyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder