5.04.2016

Cheesecakes Käsekuchen

Benim tarifim cok eskilerden Almanlarin peynir pastasina ait sararmis tarif 
defterimden.Piserilerek yapiliyor cok basit ve cabuk yapiliyor ölcülere dikkat edilirse sonuc cok güzel oluyor serviste ben portakal tatlisiyla ikram ettim.Ben 2 ölcü yaptim torunumun kirki icin yoksa yuvarlak cemberli kalipta yapiyorum.Alti icin yarim cay bardagi sivi yag,1 yumurta 100 gr seker,1 cay kasigi kabartma tozu ,yarim paket vanilya unda yaklasik 100 gram kadar oluyor yani kurabiye hamuru gibi olmali.Hamuru kaliba esit olarak disa tasirmadan yanliz alta elimizle bastirarak yaydim.üst kismi icinde 500 gr Quark kullandim (sanirim Türkiyede tuzsuz Labne kullaniliyor) 200 ml cig krema,1 cay bardagi sivi yag,2 yumurta,6 kasik seker 50 gr nisasta 1 paket vanilya,4,5 damla limon yagi yada yarim limon kabugu rendesi.Tüm malzeme bir kaba konur ayni anda bir mikserle birbirine karisacak kadar cirpilirkaliba dökülür önceden isinmis 170 dereceli firinda üstü yanlardan kizarincaya kadr pisirilir ortasina bir kürdan batirilir kürdan temiz cikinca pisme bitmistir.cok hafif ve lezzeli bir pastadir tek kap kirlenir birde mikser hepsi bu. · Güncelleme: yaklaşık 3 hafta önce



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder