5.04.2016

Kagitta tavuk kebabi-Tavuk kebabi : Tavuk gögüsünü kusbasi dogradim,1 bas soganida iri yemeklik dogradim.,1 tane iri portakal rengi biberide dogradim tavuk baharati, biraz tuz ,sarimsak tozu,kekik ve zeytinyagi ile harmanladim ve yagli kagitla paketledim ve alüminyum kagitla sardim.silexsi olmayanlar firinda 250 derecede pisire bilirler.serviste üstüne kekik serptim ve ben italyan rokasi koydum yanina domates dilimleri ve limon suyu rokayada tavugada cok yakisiyor...











Tavuk kebabi : Tavuk gögüsünü kusbasi dogradim,1 bas soganida iri yemeklik dogradim.,1 tane iri portakal rengi biberide dogradim tavuk baharati, biraz tuz ,sarimsak tozu,kekik ve zeytinyagi ile harmanladim ve yagli kagitla paketledim ve alüminyum kagitla sardim.silexsi olmayanlar firinda 250 derecede pisire bilirler.serviste üstüne kekik serptim ve ben italyan rokasi koydum yanina domates dilimleri ve limon suyu rokayada tavugada cok yakisiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder