5.04.2016

Revani

Ravani yapimi:Önce serbet kaynattim 3 su bardagi seker, 3 su bardagi,önce .kaynamaya baslayinca ocagin altini cok kisiga alip yaklasik yarim saat kaynatiyorum serbeti bir cimdik limon tuzu ve 1 cay kasigi sivi yag koydum sogumaya biraktim.Bir kapta önce sivilari koydum 1 orta boy fincan sivi yag,4 yumurta,2 kasik yogurt,ayni fincanla sekeri iyi bir sekilde cirptim,sonra ayni fincanla 1.5 fincan un,1.5 irmik,yarim paket vanilya ,1 paket kabartma tozu ve 1 portakal kabugu rendesini beraber tüm malzemeyi cirptim ve orta boy yaglanmis borcama döktüm.önceden isinmis 160 derecede alt üst kabuk baglayinca yani koyulasip sertlesinceye kadar pisirdim her ikiside ilik olunca serbet ve hamuru birlestirdim.icinde cok seker oldugu halde cok tat olarak hafif bir tatli oluyor.Bu ölcüyü ikimisli yapip bir firin tepsisinde yapabilirsiniz daha fazla kisi icin Benim yaptigim ölcü 2 ser dilimden 8 kisiliktir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder