5.04.2016

Salgam suyu

Salgam suyu Hemde Almayada hemde mor havucla :) (8 fotoğraf)
Bu gün alisveris yaparken karsimda mor havucu gördüm (Lidl de kilo 99 cent ) ilk.
defa Almanyada gördüm ve sasirdim. Cadilar bayramina özel Mor havuc yaziyordu yaninada mor Alabas koymuslar ve mor patares hepsini Cadilar bayrami icin getirmisler,iyide yapmislar hemen 2 kilo aldim eve geldim büyük sevincle yaptim tarifi ve ölcüleri kendime ve aklima göre yaptim.! kilo mor havuc.1 alabas turp,5 dis sarimsak ,3 corba kasigi Deniz tuz,1 corba kasigi seker,1 corba kasigi limon tuzu, 2 aci biber,1 kuru aci biber 1 esmer ekmek dilim,i minik bir avuc nohut,minicik 1 avuc bulgur,ve icme suyu Yapmimi: Mutfak kagidi serdiginim tezgahima havuclari eldivenle soyup ve uzun dilimler halinde dogradim.Alabsida soyup dogradim sarimsaklari da bir parca gazli bezin icine ekmek bulgur ve nohutu koydum.5 litrelik bidonun altina koydum alabaslari sarimsaklari biberleri ve havucuda ekledim seker limon tuzu ve deniz tuzunu kaynar suyla eritip onuda ekledim yaklasik 2 litre kaynar su döktüm önce bir süre bekledim sogumaya gelince bidonun bogaz kismina kadar suyunu koydum kapagini cok siki kapadim ve karanlik bir kilere kaldirdim.yaklasik simdi havar serin 3 hafta sonra acacagim...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder