6.04.2016

Fellah köftesi 12 fotografli anlatim

Fellah köftesi♥ 1 büyük su bardagi köftelik bulgur,1 corba kasigi irmik,2 corba kasigi un,1 yumurta,1 cay kasigi kimyon, yarim kasik biber salcasi,ve tuz.YAPILIS..önce sicak bir bardak suyla bulguru islatip kabartiyoruz sonra un,irmik,yumurta salca ve baharatini ekleyip yoguruyoruz, kivami gelene kadar el ile ilik su ilave edip yoguruyoruz.Minik parcalar koparip önce avuc icinde yuvarlayip ortasina bastirip yapismamasi icin unlanmis bir tepsiye diziyor tamami bitince tuzlu suda makarna gibi haslayip süzüyoruz, yanliz bir catalla pisip pismedigini mutlaka kontrol edin yani agziniza atin :)
ben öyle yapiyorum.Sosu icin zeytin yagi ,bol sarmisak biber ve domates salcasi kullandim önce sarmisaklarimi kavurup salcalari ilave etttim, bu asamada yaz domatesi olgun ve ince rendelenmis eklene bilir bundan sonrasi size ve istahiniza kalmis ben domatessiz yaptim kavrulmus salcaya biraz su ilave ederek sos kivamina getirip köftelere döküp karistirdim. Benim tercihim sarmisakli yogurtla cok daha nefis oldugu.. Asli bu sekildir ama ben sarmisakli yogurt tavsiye ederim Afiyet olsun 
ben öyle yapiyorum.Sosu icin zeytin yagi ,bol sarmisak biber ve domates salcasi kullandim önce sarmisaklarimi kavurup salcalari ilave etttim, bu asamada yaz domatesi olgun ve ince rendelenmis eklene bilir bundan sonrasi size ve istahiniza kalmis ben domatessiz yaptim kavrulmus salcaya biraz su ilave ederek sos kivamina getirip köftelere döküp karistirdim. Benim tercihim sarmisakli yogurtla cok daha nefis oldugu.. Asli bu sekildir ama ben sarmisakli yogurt tavsiye ederim Afiyet olsun 











heart ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder