4.04.2016

GÜL RECELI hani hep basederim ya Almayada yol kerari bahcelerde koru ve ormanlarda, bu kus burnundan adi WILDROSE iri bir kus burnu cinsi,cicekleri cok kokulu olur. inanin ovarken ve piserken cikardigi o kokuyu anlatmiyayim :) mis gibi ev gül koktu...Yapilisi cok basit yanliz ölcüsü yok bu recelin göz karari, seker ayarini siz yapiyorsunuz...Ayiklanmis yikanmis ve süzülmüs gül yapraklarina tahmini seker koydum elimle ovdum 2 saat kadar dinlendirdim ve su ilave edip kaynamaya biraktim,yanliz sekeri az koydum cünki seker sikar ve biraz gec piser yapraklar sertlesiyor,biraz pisince tekrardan seker ilave ettim. Asla limon sikmiyoruz kendi dip kökünün hafif eksisi vardir limon aromasini ve kesinlikle rengini bozuyor ben hic kullanmam yillardir bu sekilde yaparim.Yanliz pistikten sonra bir cimtik limon tozu ekleye bilirsiniz .limondan daha degisik etkisi oluyor rengini degistirmiyor 2 damlada sivi ya ekledim sekerlenme olmamasi icin.

heart ifade simgesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder