4.04.2016

Tava böregi

En acilinden pratiginden tava bögregi.Cayiniz demlenmeden börek hazir.Benim Türkiyede olsun burda olsun hazir yufkam devamli buzdolabimda olur.Her carsiya cikisimda 2,3 yufka alirim tava gözlemesi ve bu sekilde kullanmak icin.Misafirimlerime cayin yaninda farkli icli gözlemeler ve börek yapiyorum.Bu tava böregi icin 1 kasik erimis tereyagi,1 kasik zeytinyagi 2kasik suyla bir firca yardimiyla yufkanin her yanina sürülür yufka ikiye katlanip 2 dakika beklenir yufka ceksin diye yufka gene acilip icine istediginiz ici hazirlayip yayip iki taraftan yufkayi rulo yapip ortada bulusturdum.Tavanin altina fircayla cok az yag sürdüm böregi koydum orta ateste pisti. Üstünede baska büyüklükte bir tava kapadim kendi halinde kisa zamanda pisti.atinida cevirdim tavayi gene pircayla cok ince tabaka halinde yagladim gene kapatim üstünü cayim demlenmeden böregim hazirdi.Yanina bir yesillik salata ve bir zeytinyagli sebzeyle ile misafirimizide mutlu ederiz evde ne varsa artik bu börek iki kisiyey yetiyor yetmezse ikinciyide yapabilirsiniz size kalmis









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder