4.04.2016

Sebzeli kizartmis nudel

En sevdigim sebzeli kizarmis nudel yaptim.genis ve döküm bir tava yada wok ta önce sivi yagda makarnayi kavurdum, aman basinda durun hemen kavruluyor (ebruli bir kavurma olsun). Kavrulma bitince kaynar su ve tuz ekledim.Kisa sürede pisiyor kapak kapamayin yanliz bu nudel dan olmali.süzün ve tavanizi kurlayin biraz sivi yagin icine fotograftaki gibi dogranmis sebzeleri ekleyin Sebzeler Havuc,1 tane taze sogan,biraz pirasanin beyaz kismi,beyaz lahana,sari biber,soya filizi ve benim cok sevdigim karisik asya mantarlarini önce ilik suda beklettim sonra icine kiydim siz koymaya bilirsiniz.iyi bir sekilde cok yumusamadan sotelenen sebzelerin icine iyi süzülmüs makarnalari koydum sebzeye yedirdim ve sebze ve makarnalari kavurmaya basladim tabi bu arada soya sosunuda ilave ettim tuz kullanmmiyoruz soya sosunun tuzu yeterli geliyor.Diger tarafta hazir aldigim eksi tatli asya sosun icine cok az,kaynar su ilave ederek tabagima aldigim nudelen üstüne döktüm birazda benim yagli aci biberimden.Disarda yediklerimizden bile güzel oldu.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder