4.04.2016

Sebzeli tavuk corvasi

Bu günkü tavuktan cikarttigim kemik ve artik yaglar ve parcalardan tavuk suyu ve corbasini yaptim yarin icin.cok lezzetli bir sebzeli tavuk corbasi oldu tavsiye ederim.artik parcalari tencereye koydum icine iyi yikanmis kabuklu patates,1 orta boy havuc,kabuklariyla 1 sogan,2 iri dal kereviz dali,5 tane karabiber ,1 defne yapragi,1 dis sarimsak,ve tuz attim sebzeler yumusayincaya kadar hasladim.pisen tavuk suyunu ince süzgecle süzdüm.ve kemiklerden etleri dikkatli bir sekilde siyirdim yag ve vs ayirdim.Patatesi soydum ufak dogradim ayni sekilde havucuda soydum ( havucuda yikayip kabuguyla pisirmistim) ufak dogradim onuda ,kerevizleride dogradim bir tek kabuguyla haslanan sogani icine koymadim.Tam sebzeli tavuklu bir corba oldu.Not;defne yapragini kaynamaya cikinca 10 dakiki sonra aldim yogun bir tadi olmasin diye. ·







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder