3.04.2016

Islak hashasli kurabiye

Yapimi cok kolay ve basit,yemeside hafif ve seker pare tadinda.Yapimi; 1 yumurta ,yarim cay bardagi seker, yarim cay bardagi zeytinyagi , yarim cay bardagi nisasta ,yarim paket kabartma tozu, 1 paket vanilya, 3 Tatli kasigi Kakao, 1 corba kasigi süt,alabildigi kadar unla kurabiye kivaminda yogrulur .Kücük parcalar halinde form verilir hashasa bulanir tepsiye aralikli dizilir isitilmis firinda 170 derecede yaklasik 15 dakika pisirilir.Diger tarafta 1,5,cay bardagi seker ve 2 cay bardagi suyla serbet yapilir ve soguk serbet firindan cikinca kurabiyelere dökülür.Ben sevdim tarifide kendime göre uyarladim yapilmis tariflerden kolaj yaptim.Ilk yapaninda ellerine saglik güzel bir tarif olmus kim oldugunu bilmiyorum tesekkür ediyorum kendisine




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder