3.04.2016

Ispanakli pastirmali kol böregi

Pastirmali Ispanakli kasarli kiyir,kiyir kol bögreyi ♥
1 paket baklava yufkasi ayin sistemle 200 ml lik bir bardakla un ,siviyag,gene ayni bardakla süt ve su karisimi ile sos hazirladim 1.kat´a, 2. kat a sürülüyor 3.kat´a sos sürülmüyor yanlizca ic konuluyor rulo yapip tepsiye diziyoruz üstündede az suyla karistirilmis sivi yag sürülüp firina verilir ben kesmeden koyuyorum Pizza bicagiyla kolay kesiliyor pisince.Ici icin 200 gr körpe sapiyla yapraklarni kullandim kuzu ispanaginin.1 orta Boy sogan ceyrek ay incecik dogradim,50 gram pastirma,ve 100 gram rende kasar salataya konur gibi zeytinyagi. ve cok az tuz koyup elimle harmanladim ve dösedim benim paketten 4 kol bögregi cikartiyorum 2 tane fazla yufkakaliyor siz icine koya biirsiniz ben bir kilit posete koyuyorum bir dahaki sefere 5 kol bögreyim olucak :) Not: dar yerden sariliyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder