3.04.2016

Kuskonmaz Corbasi

Koskonmaz corbasi ,2 kasik unu biraz tereyaginda kokusu gidene Kadar kavurdum yaklasik 1 litre soguk su ilave edip bir telle pürüzsüz hale gelinceye kadar karistirdim icine biraz tuz ve sebze cesnisi ekledim.( Bilen, bilir ben sebze cesnimi pek cok yemegime eklerim ve yillardir kullandigim HIRVAT larin Vegetasini kullaniyorum.cok az kullanirim Kremali yemeklerde mutlaka olmali tadi yakalamak icin Mesela Türkiyede kullanmiyorum cünki her sey cok lezzetli ve yerinden geliyor.Dedigim gibi kremali yemeklerde gerekli oluyor.) kuskonmazlarida ekleyip kisik isida kuskonmazlar yumusayana kadar pisirdim telle bir daha cirptim taneler biraz daha ufaldi ben taneli sevdigim icin blandirdan gecirmedim minicik parcaciklari corbada seviyorum.Indirmeden yarim cay bardagi cig krema ekledim bir Tasim daha kaynatip altini kapadim bu corba degirmen, cekme karabiberle cok güzel oluyor tavsiyemdir.Krema yoksa suyunu daha az koyup yarim su bardagi süt´de konur...



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder