3.04.2016

Süt Receli


Dulce De Leche ( Süt Receli) Latin amerikadan bir lezzeti bu gün sayfam icin yani sizin icin birde kendim icin yaptim .Cok,cok begendim hazir aldigim katkililardan farkli bir lezzet oldu ilikligiyla dayanamayip yedimSedef Durmuslar ve Nergis Mevsimi arkadalarim bu hafta yaptilar onlarinda ellerine saglik olsun hatirlattiklari icin tesekkür ederim Tarifi cok basit ben kendime göre ölcü yaptim,500 ml süt( az yaptim denemek icin ) 2 kasik sekerle kaynamaya cikinca yarim cay kasigi karbonat attim basinda durarak karistirip kisik ateste kivami gelene kadar pisirdim arada karistirdim üstü kaymak baglamasin diye kivami gelince anlasiliyor zaten yaklasik dörtte üc gibi bir cekme yasanmali.Cok sevdim tadi tam istedigim gibi oldu tam süt karameli





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder