17.04.2016

Bütün mandalina receli

Dün aksam 1 kilo ,mandalinayi 4kisa kaynatip suyunu döktüm tekrar kaynar su. koydum beklettim sabah bu suyuda döküp soguk su koydum kaynamaya  cikinca 2 kasik tuz attim vekere 2 saat beklettim acisi iyi ciksin diye gercektende ( bir sitede duymustum )tamamen aciyi aliyor... Bol yikadim bir sürede bol suda beklettim yaklasik 2 bardak su, 3 karanfil ve 1 kilo seker koydum mandalinalari kisik ateste pisirdim serbetin kivami gelince bir kac tane ayirdim bütün... ilerde dekorasyon icin kullanirim diye... Digerlerini dilimledim tekrar serbete koydum bir sürede böyle kaynadi olmasi gereken mutlak icininde serbette kaynamasi yoksa ici kesilince sulu kaliyor. Bu hem tatli hem recel kahvaltiya gelince ister dilim ister ufak parcalar halinde kesip getire bilirsiniz acisis mis gibi bir mandalina receli oldu... 2. fotograf  tamamen bitmis serbeti cekmis hali 3. foto bütün pismis ama kesilince bu sekilde icinde mutlaka suyu kaliyor Dikkatinize !!!







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder