17.04.2016

Mandalina kabugu receli

Mandalina kabugu receli ni dünkü yaptigim mandalina dan kalan kabuklardan yaptim önce iki kere haslayip döktüm sonra kaynar su koydum icine iki corba kasigi tuz attim yaklasik 1 saat den fazla beklettim bol yikadim ufak dogradim gene kaynar suya koydum, icine gene biraz tuz attim her sonradan 4 ,5 defa dünden bu güne suyunu degistirdim.tadina baktim acisi cikmisti 350 ml büyük bir su bardagi kadardi ayni ölcüde su ve seker koydum ayni bardakla kaynadiktan sonra altini kistim kivami bol kivamina gelince 1 cimdik limon tuz attim Mandalinayi Bütün-Dilim- ic dilim kabuklu-kabugu olmak üzeri 4 ayri modelde yaptim artik bu kadar yeter sanirim önemli bir Not asla cekiredli haliyle kaynatmayin ve birde cikirdekleri eger catlak ve kesikse zehir gibi aci olur...Bu bilgiler klinik arastirmalardan elde edilmiyor deneyimlerle ordtaya cikiyor...Birde unuttum yukarda yazmaya piserken iki cimdik tuz attim icine hem lezzet veriyor hem acisini aliyor Aklinizda bulunsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder