17.04.2016

Elma Pestili

Simdi dolaptan gecen Sonbaharda yaptigim elma ve diger pestillerim hic birsey olmamis.Ayni ilk günki gibi duruyor.Teneke kutuda yagli kagida sarili.Son günlerde elmalar toplandi bahcelerden.Sirkeler yapildi kurutuldu yemek icin saklandi birazda günes gecmeden pestil yapalim istermisiniz? Ben gecen sonbaharda komsumun agacini silkeleyip verdigi ve benimde pazardan aldigim elmayla kaynattim yikayip cekideklerini aldigim ufak parcalara kestigim elmalara cok az seker ve su ekledim yumusayana kadar pisirdim ( ben düdüklü tencere kullaniyorum devamli bu tarz islerde) blandirdan gecirip püre haline getirdim sagumaya baslayinca tepsiye yagli kagit üstüne döktüm bir spatulayla esit yaydim cok ince olmamali cekince zaten inceliyor.Seftaliylede yapabilirsiniz erik ve kayisi en uygunu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder