17.04.2016

Tereyagiyla yogurt bende fiyasko oldu bende kendi usulümle yaptim Kutu sütünde etkisi var

Cok hevesle tereyagiyla mayanmis yogurt yapmak istedim,tabi sonuc fiyasko oldu :( Nedenide bende kaynakli evde 3 ayri cesit marka tereyagi vardi ben basit ucuzla degilde en kalitelisi ve pahali tereyagi kullandim ve hata ettim.Almanyanin en iyi tereyaglarindan biri olan irlanda yagiyla yaptim bu yagda 2 cesit aslinda bende olan 
bu islemi yapmama yardimci olmadi ,tereyagi sifir ayranli oldugu icin maya tutmadi.Demekki ayranli tereyagiyla yapilmaliymis.Bende tesreyagini üsten alip tekrar evdeki yogurtla yani yunan yogurdumla mayaladim her kiloya 1 kasik yogurt olmak sartiyla sütümü mayaladim.Birde icine benim yedigim sade probiotik yogurt vardi ondanda ilave ettim battaniyeye sardim SONUC tabiki harika oldu :) Fotograflarini cekerken daha yogurt ilikti o derece sonuc iyi oldu Probiotik yogurt cok sagliklidir tabletini de yogurt mayalanirken süte kata bilirsinizDr. Ümit Aktaş hocamin, üstünde devamli durdugu konudur. Ben faydasini gordüm sizede tavsiye ederi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder