17.04.2016

Iskin receli


ISKIN - Almanca Rhababer ,Anadoluda daglarda kendi,kendine yetisen Kürt muzu zaza muzu diyede bilinen soyularak ister tuzlu ister sekere banarak yenen,cok saglikli olan bu cok kisi taafindan bilinmeyen, Avrupada pastalari soslari yapilan ISKINDAN ben hem yemek hem Tatli yani recelini yaptim.Dünürlerimin 1 torba getirdigi IskInlari önce soydum .lifli bir dis yüzeyi var yikadim dogradim bir kismini bol sagan kavurarak piricli zeytinyagli pisirdim bir bölümünü recel yaptim ,bir bölümünüde dograyip buzluga koydum ilerde corbalara yemeklere koyarim diye dogal Eksi ve lezzetinden yararlanmak icin.Yemegi ayni Yesil domates yemegi gibi oldu cok begendim .Recelide sahane oldu dogradim göz karari seker ekledim yarim cay bardagi kendi yaptigim karanfil serbetinden koydum gercekten sahaneBir 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder