17.04.2016

Mermer kek

Yapilisi ;2 yumurta ,1.5 fincan "orta boy cay fincani " seker cirpilir akabinde icine ayni
fincan ile, yarim cay fincani sivi yag,1 cay fincani süt eklenir,birer paket kabartma tozu ve vanilya siviya eklenir ,kisa süre cirpilir. Ben cok cirpmadan yanlizca tel cirpici kullaniyorum,sonuc her zamen mükemmel oluyor.ve bir tutam zerdecal ve tarcin ekledim ununu ilave ettim cok civik olmamali.hamuru.Hamurun ücte ikisini yaglanmis unlanmis kaliba döktüm.kalan kek hamurunun icine yaklasik tepeleme olmamak sartiyla sade kakao ekledim 2 kasik süt ekleyip kakaoyu yedirdim ve kakaolu karisimi üste döküp bir bicakla tam ortadan 5,6 kere gidip geldim kakaolu karisimini ortaya inmesi icin 160 derecede agir bir isida catlayana kadar pisirdim.Sloganimiz neydi??? az malzeme, az is ,cok lezzet :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder